27 November 2012

Contest My Top Referral by Blog BingkisanHati

adam hakimi | 17:54 | |
JOM JOIN  :
- CONTEST MY TOP REFERRAL BY BINKISAN HATI -
- PEPLUM GIVEAWAY BY NADNOD AZIZAN -
- GIVEAWAY : BEUTIFUL BLOG BY HANAA' DAUD -
- GERGOUS GIVEAWAY BY NURUL EZATEE -
- 1st GIVEAWAY BY SHAKIRA PATHI
 
[ Klik banner di atas kalau nak join ]

hye, dan assalamualaikum. hari ni afrina join Contest My Top Referral yang telah kak maisara telah anjurkan. jom lah beramai- ramai memeriah kan contest ni. mana tahu korang akan menanag ke kan? insyaallah. syarat syarat nak join contest ni, senang je. tak susah mane pun. ok, ape korang tunggu lagi tu? klik lah banner di atas kalau korang nak join ye. harap ramai yang join untuk memeriahkan lagi contest ni :)

tarikh tutup contest ni pada :
17/12/2012 
(11: 59 PM)



Copyright © 2012 | Kisahafrina.blogspot.com | All Righted Reserve