29 August 2012

PBS ! Damn !

adam hakimi | 10:20 | |


hye, korang. ekcelli, afrina kepenatan yang teramat lah penat. Kene buat itu lah ini lah. Macam macam afrina buat hari ni, folio lagi lah, kene print itu ini. Haih, dugaan sabar je lah.
Tadi pergi kedai kasut dekat semenyih, boleh pulak tutup. Nasib baiklah kasut sekolah afrina still elok sikit -,- lepastu balik terus siapkan kerja bm yang cikgu suruh salin. penat gila woi!
tak tahu nak kata ape lagi dah, sampai takde masa nak siapkan kerja tu dalam setengah hari :3
nasib baik, folio tu kene buat dua orang. kalau tak, memang takkan siaplah kan? lagi pun esok dah kene bentangkan folio dekat depan cikgu. afrina takut tergagap je. haha. tadi ingatkan nak print semua bahan rujukan untuk folio tu, tapi kertas tertinggal dekat bawah meja. huh, dah lah esok waktu sains waktu pertama, lagilah tak sempat woi ! takut gila bila marah dengan cikgu, nasib baiklah cikgu tu tak garang sangat. hehe. ok, lah bye. afrina nak sambung balik kerja yang belum disiapkan lagi. bye.. asslamuaaaikum :')

P/S : Harap-harap still sempat habiskan folio tu secepat yang mungkin.





Copyright © 2012 | Kisahafrina.blogspot.com | All Righted Reserve