28 April 2012

Ice Skating :')

adam hakimi | 14:20 | |

hye guys , korang sihat ? dah makan ? hurm , dah lama dah aku tak bukak blog ni , rindu sangat-sangat . haha . sekarang dah pukul 4:47 a.m. , rasa macam nak tidur tapi tak boleh nak tidur . alang-alang dah tidur umah nenek , boleh lah online . :)

 k , tadi aku , pakcik aku dengan awek dia dan nina pergi SUNWAY PIRAMID , nak sambut birthday pakcik aku . dah sampai tu kitorang main Ice Skating . best gila lah . ni first time tau main ice skating ! , dengan rasa yang tak tahu main tu , kitorang main je lah , tapi best ape . dah lah banyak kali jatuh kat ice tuh , sejuk gila . dengan tanpa rasa malu , ada seorang abang hensem *cehh , tolong aku . awww , terharu doe . aku pun pegang je la tangan abang tu . *dengan muka yang tak tahu malu . haha . k , lepastu kitorang berhenti rehat , dalam kira-kira 30 minit macam tu lah sebab orang tu nak bersihkan ice . lepastu dah habis 30 minit tuh kitorang sambung balik berskating . dalam masa tu jugak lah aku banyak kali jatuh , kurang hasam betul , ye laa baru first time main kan ? --' lepastu ade abang ni panggil pakcik aku . dia nak ambik gambar . aku pun buatlah gaya-gaya sakai aku tu . seriouse , memang lawak gila kitorang posing . haha . bengong -,- . time mula-mula main skating tuh jalan kat tepi je , lepastu main kat tengah pulak . dah teral lah kan . main kat tengah-tengah pun asyik jatuh je . ekceli , masa aku jatuh tu , baju aku basah gila dengan seluar dalam sekali basah . haha . lepastu kaki aku mula lah rasa macam sakit-sakit nthen aku duduk . bila aku bukak kasut tu , merah-merah kaki aku . --' lepastu kitorang dah tak main lagi dah sebab semua kaki merah-merah . lepastu kitorang jalan-jalan kat atas nak beli ekseseri . hampir satu shopping complex kitorang jalan . habis melecet kaki aku .  nthen dah lepas beli barang tu kitorang balik . masatu happy gila-gila lah . ala ,    gambar tak ada , nanti ku masukkan ye . bye bye . assalamualaikum :')
Copyright © 2012 | Kisahafrina.blogspot.com | All Righted Reserve