13 March 2012

happy holidays guys :)

adam hakimi | 01:47 | |
                                                                                               
hye , hello , dah lame kita tak update blog ni , *bersawang punya blog aku ni :) . k lupa kan . lap kita rosak , x boleyh nak ber-facebook , bertwitter dan ber-blog . huhu , eh? lupa nak cakap , HAPPY HOLIDAY guys , mesti best kan cuti ni , walaupun seminggu je . haha . untunglah sape gi bercuti , kita duduk rumah je . ok , ape plan korang cuti ni ? mesti korang hang out dengan kawan-kawan kan ? hahah . ok . cuti seminggu ni ade homework la :3 , tu la yang tak bestnya . erm . dah la kene cari gambar-gambar permainan tradisional , lap pulak rosak , *memang nasib aku la, tak dapat markah sejarah . aishhh . hahah . ok la , OMG ! kita jumpa peminat kita , *k , aku tahu aku gedik . haha . ni cerita betul , huhu , mase kita dapat tahu facebook dye , happy gila!! . ok, cousin aku dah marah pinjam lame-lame laptop dye ,hahah , byebye , assalamualaikum semua :')
 

Copyright © 2012 | Kisahafrina.blogspot.com | All Righted Reserve